איקקלומין וריבוי זקיקים גדולים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
החודש התחלתי טיפול באיקקלומין מאחר ואני לא מבייצת. ביום ה13 למחזור ערכתי מעקב זקיקים בו ראו רירית בעובי 6, . זקיקים בימין בקטרים: 17, 16 ו2 זקיקים בקוטר 12. זקיקים בשמאל בקטרים: 23, 20 ו17. היום היום ה15 למחזור הבדיקה הראתה: רירית בעובי 6, זקיקים בימין בקטרים" 18, 19ת20 ו 22. זקיקים בשמאל בקטרים: 19, 23, 24 ו 26, ונראה מעט נוזל בדוגלס. האם זה בסדר שיש כל כך הרבה זקיקים? האם הגודל שלהם תקין? אני חוששת שהם גדולים מדי... האם מתקרב ביוץ? אני מאד חוששת (ויש לי גם קצת כאבי בטן...) ואשמח לחוות דעת.
גודל הזקיקים תקין לטיפול עם איקקלומין ובאמת הביוץ קרוב. יש חשש להריון מרובה עוברים בגלל ריבוי הזקיקים.