אי קבלת מחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' זיידמן שלום, לפני כשנה וחצי לאחר שהתחתנתי והפסקתי לקחת גלולות לא קיבלתי מחזור והרופא איבחן שחלות פוליציסטיות. נקלטתי להריון בטיפול האיקקלומין הראשוןבמינון של כדור אחד. היום 7 חודשים לאחר הלידה וכ-3 חודשים לאחר סיום ההנקה לא קיבלתי מחזור.בביקור האחרון אצל רופא הנשים אמר שהשחלות נראות תקינות ושקיים זקיק מוביל של 14 מ"מ שצפוי לבייץ תוך שבוע, מאז חלף חודש ולא קיבלתי מחזור ואין הריון. האם הזקיק לא בייץ? הייתכן ביוץ ללא מחזור או הריון?
תודה רבה פרופסור זיידמן, האם זה שיש ציסטה אומר שהשחלות הינן פוליצסטיות שוב? מה עליי לעשות כעת? לא ציינתי שאנחנו מעוניינים בהריון נוסף.