דימום מקדים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בתהליך טיפולי ivf כבר עשיתי ארבעה טיפולים ובטיפול האחרון הגיע המחזור 4 ימים לפני בדיקת הבטא למרות שנטלתי קרינון מדוע זה קורה? הרי עם תמיכה לא אמור להגיע המחזור יכול להיות שאני זקוקה ליותר תמיכה הורמונלית לאחר החזרה?? חשוב לי לציין שלא נמצאה בעית פריון אצלי ויש לי ילד מהריון טיבעי. אודה לתשובתך
לקריאה נוספת והעמקה
התמיכה לא אמורה למנוע מהמחזור להגיע, אלא לתמוך ברירית. המחזור הגיע בגלל שלא הייתה השתרשות של העובר ברירית ולא בגלל שלא הייתה מספיק תמיכה. עם זאת, סביר לנסות לתגבר את התמיכה בטיפול הבא.
(מספר מקשר)
תודה על תגובתך