פענוח פרופיל הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 28, מנסה להרות כבר 5 חודשים. קיבלתי מחזור ראשון לאחר חודש וחצי, ומזה חודשיים וחצי לא קיבלתי פעם נוספת. טרם נטילת הגלולות - מחזור סדיר לגמרי. ללא אקנה והשמנת יתר. הרופא נתן לי כדרי פרימולוט נור לצורך קבלת מחזור. ביום 3 למחזור עשיתי בדיקת דם לצורך קביעת פרופיל הורמונלי. להלן התוצאות: fsh - 7.1 lh-11.20 estradoil - 94.5 prolactin - 203 testosterone - 1.88 אציין כי באולטראסאונד גניקולוגי שנערך לאחרונה נראות שחלות בעלות מבנה פוליציסטי, אך נאמר לי שבשלב זה לא ניתן להסק מכך דבר. האם זהו פרופיל תקין, או האם זהו פרופיל של שחלות פוליציסטיות? יחס ההורמונים lh/fsh הוא 1.5, האם זה מצביע על תסמונת זו? תודה על השובה המהירה