הזרעה וסיכויים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עברתי הזרעה שנייה עם זקיק אחד בשל ורירית רחם ובדיקות דם טובות. תוצאות בדיקת הזרע היו לאחר השבחה 13 מיליון ותנועתיות 33% סהכ 2.5 מיליון.. לפני השבחה הריכוז 25 מיליון תנועתיות 20% ובהזרעה ראשונה הריכוז היה 17 מיליון ותנועתיות 33 לאחר השבחה 48% האם תנועתיות כזו להזרעה נחשבת טובה או עדיין נמוכה? האם הטיפול הנכון הוא להמשיך בהזרעות? האם היית ממליץ לעבור להפרייה עם נתונים כאלו או להמשיך הזרעות? מודה לתשובתך
לקריאה נוספת והעמקה
התנועתיות סבירה. הטיפול המומלץ נקבע לפי המון פרטים שלא ידועים לי, למשל גילך.
(מספר מקשר)