הריונות כימיים מרובים- סימן טוב או רע?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 43.5 מנסה להרות באופן טיבעי מזה שנה והתוצאה היא הריונות כימיים שמסתיימים בשבוע 5 (4 שבועות + 5/6 ימים). 1. האם ההריונות הכימיים המרובים שלי בעצם מעידים על איכות ביציות גרועה? 2.האם ההריונות הכימיים הם "סימן טוב" לכך שהרחם יודע לקלוט הריון? 3. האם לאור מצב זה יש עוד סיכוי שיהיה הריון שימשיך מעבר לשבוע 5 ויסתיים בלידה? 4. איך כדאי להמשיך מכאן לדעתך ומדוע כדאי להמשיך כך (אם בכלל)? תודה
1. כן. 2. אולי. הם בעיקר ביטוי לאיכות הגנטית הנמוכה של העוברים. 3. יש סיכוי. 4. כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל מאחר והוא מכיר את התגובה השחלתית שלך, איכות העוברים וכו.