רח הטייסים ירושלים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני מטופלת IVF ואני כבר בניסיון החמישי. בניסיון זה קיבלתי זריקות דקפפטיל ופרגובריס במינון 300,150,300,150,300 והיום לאחר 5 ימים של זריקות מסתבר שהגוף שלי מגיב מאוד מהר לדעתי מהר מדי יש לי 10 זקיקים (6 גדולים ו4 קטנים) יש לי כאבי בטן.הרופה שלי נתן לי להיום ומחר דקפפטיל 1 ומינון של 75 פרגובריס ומחר רק דקקפטיל ויום חמישי לבוא לבדיקה שוב השאלה שלי האם התגובה המהירה יכול להשפיע לרעה באיכות הבציות? כי גם ככה בנסיונות הקודמים הן לא היו משהו משהו
תודה פרופ'על תשובתך, פחדתי כי בנסיונות הקודמים יש לי עוברים BC אז אומרים לי שהאיכות של הבציות לא הכי טובות יש כמו סדקים בבציות. אתה בכל זאת חושב שזה יכול להיות לטובת הבציות המינון הגבוע והתגובה המהירה הזה ופתאום להוריד אותי במינון לפחד לגירוי יתר?