אשמח לקבל תשובה לגבי פרופיל הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנחנו מנסים להיכנס להריון. המחזורים שלי ארוכים בין 45-48 יום. הייתי אצל רופא נשים שנתן לי הפניה לעשות פרופיל הורמונלי ביום ה23 למחזור. אלה התוצאות שהתקבלו: TSH 0.72 mIu/l Prolactin 216 mIU/l LH - Luteinizing Hormone 10.6 IU/l FSH 3.7 IU/l Progesterone 2.0 nmol/L HCG-B Quantitative (B) 2 IU/L -מ ןטק Testosterone Total 1.5 nmol/L -מ ןטק DHEA-S 5.05 micmol/l הבדיקות נעשו אחרי צום של 8 שעות ו3 שעות הייתי ערה לפני. התוצאות האלה טובות? או שזה אומר שיש איזה בעיה? הרופא אמר לבוא שבועים אחרי שיש תשובות. ובנתיים אני בלחץ אשמח לעזרה תודה מראש מראה ורודה