כמה שאלות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' זיידמן שלום, לאחר ההחזרה שעשית לי לפני שבועיים בדיוק, שמחתי לגלות אתמול שאני בהריון, ועל כך תודה ענקית לך ולטבע. כמה שאלות ברשותך: 1. למתי רצוי לקבוע תור לרופא נשים "הרגיל" שלי? 2. האם אני יכולה להמשיך להתאמן באימוני פילאטיס כרגיל, כולל תרגילי בטן אינטנסיביים, או שכדאי להוריד הילוך בתחילת ההריון? 3. אני משתמשת בקרינון (אחד ביום). גילינו שקיום יחסי מין כרגע קצת בעייתי - יש תחושת יובש ונפיחות בנרתיק. האם זה נורמלי? יש קשר לקרינון? תודה רבה.
1. בדרך כלל אחרי שעושים אולטראסאונד ומוודאים שההיריון תקין. 2. אפשר להמשיך בפעילות גופנית שאת רגילה אליה. 3. יתכן וזה קשור לקרינון או להורמונים הגבוהים שבהיריון.