כמות הזקיקים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מטופלת באיאוקלמין, במינון של כדור ליום. במשך חמישה ימים. כבר ארבעה מחזורים, מסיימת מחזור לרוקחת כדור ליום במשך חמישה ימים ואז זריקה והזרעה. שלוש שאלות לעניין הנל: האם יתכן שיש רק זקיק אחד שהתפתח ומוכן? האם היה צורך מפעם לפעם להגביר את המינון ב איאוקלמין? אני מניחה שככל שהגיל צעיר יותר, כך יש ריבוי זקיקים, האם יתכן שלאחר מחזור אחד, יהיה זקיק אחד ולאחר מחזור אחר יהיו יותר זקיקים? תודה מראש, יום נפלא
שלום פרופ זיידמן, ראשית תודה על המענה. אזי לפי תשובתך, הרופא שטיפל בי עד היום, העביר אותי ארבעה מחזורים עם אותו המינון, למרות שבכל פעם התפתח רק זקיק אחד. בהמלצה של הרופא המזריע, עברתי לטיפול ומעקב בידי רופא אחר. ולפי תשובתך, טוב שכך עשיתי?!?! מודה לך מראש כל טוב