אחרי החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני אחרי החזרה 8 ימים.. ומהיום הרביעי להחזרה יש לי כאבי בטן וחזה כמו שלפני המחזור.. האם זה אומר שאני מקבלת מחזור ושהטיפול נכשל?? ורציתי לציין כי ב 5 הימים הראשונים הייתי במנוחה.. והבעיה אצלנו היא בזרע יש כמות גדולה אבל התנועה נמוכה מאוד.. עברנו לטיפול ivm..כי כשהתחלתי להזריק דקפפטיל וגונל ההרמונים שלי קפצו.. ואז הרופא החליט שנעבור לטיפול הזה.. בסוף שאבו לי 9 ביציות והפרו 7 והחזירו לי 2 עוברים טריים.. השאלה שאלה אם הטיפול נכשל אז מה תהיה הסיבה להכשלה?? ומתיי אפשר להתחיל בטיפול מחדש?? כי שמעתי שצריך לחקות חודש ואז להתחיל.. אם אני מבקשת להתחיל ול לחקות א וחודש.. אני יכולה??ו בקשר לביציות שנשארו הם יקפיאו אותם או לא?? וגם רציתי לעדכן כי אני בחודש הבא אהיה בת 26.. מה הסיכוי להצלחה כי קראתי שהסיכויים הם נמוכים ?? אני מאוד מודאגת ותודה לכם מראש
אם הטיפול נכשל כנראה שהעוברים לא היו מספיק איכותיים. ניתן להתחיל את הטיפול הבא כאשר תקבלי ווסת. אם היו עוד עוברים איכותיים אז הקפיאו אותם. בגיל צעיר סיכויי ההצלחה גבוהים.