צילום רחם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, נשלחתי ע"י רופאת הנשים שלי (מומחית פוריות)לצילום רחם מכיוון אני מודעת לסף הכאב הנמוך שלי אני רוצה לעבור את הבדיקה בהרדמה במרפאתך ברמת החייל. רציתי לדעת האם השתתפות של קופת חולים כללית בפרוצדורה כזאת. אני לא מצליחה לקבל תשובה מהמוקדניות בקופה עצמה. תודה מראש וסליחה על ההתעסקות באדמינסטרציה.....
שלום תמר, קראתי את דברייך כאןואני אשמח לקשר אותך עם נציג/ת קשרי לקוחות של כללית ע"מ שיסייע לך אופן אישי. לשם כך, אודה לך תיכנסי לטופס שירות הלקוחות בקישור הבא: https://clalit-info.co.il/campaigns/facebooktabs/service.asp נא בחרי בנושא מידע כללי, סמני כי קראת את הערת הגנת המידע ושלחי. נציגנו ייצור עמך קשר טלפוני בהקדם לברור אישי. בברכה, קרן, נציגת כללית
הקופות לא מתלהבות לממן את ההרדמה בעת ביצוע צילום רחם, אולי בגלל שמשום מה מקובל שהטיפול נסבל גם ללא הרדמה.