גירוי יתר שחלתי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ שלום, בת 31, ב -3.5 בוצעה הזרעה לאחר טיפול בגונל והזרקת ואביטל ב-01.05. ב07.05 אושפזתי בבית חולים עקב כאבים עזים בבטן התחתונה שהוגדרו כגירוי יתר. שתי השחלות בגודל של 8x5 ממ. לאחר יומיים שוחררתי. שומרת על מנוחה ושתיה מרובה שכן במאמץ הכאב חוזר, אך בכל מקרה מרגישה הקלה משמעותית. 1. האם יתכן והגירוי עבר? 2. קראתי שבזמן ההריון הגירוי יכול להחריף עקב שחרור הורמון hcg שממשיך לגרות את השחלות, אולם עד השרשה לוקח כ 7-10 יום. האם יתכן והתופעה תחלוף בזמן הזה? 3. בהמשך לשאלה קודמת, אם אני מרגישה הקלה יתכן והטיפול לא הצליח או שאין קשר בין הדברים? מודה
לקריאה נוספת והעמקה