Ivf
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, מחזור טיפול על 3 יחידות מונופור. נשאבו 16 ביציות, הופרו 10, הוחזרו 3 ( בת 34) לטענת הרופא האיכות בין 2-3 ... ( ההחזרה היתה 3 ימים אחרי השאיבה ) מזה אומר? הבנתי ממנו גם שכנראה לא יהיה מה להקפיא... אני מהלא מוסברים וזאת למרות שלאחרונה גיליתי שיש לי שחלות פוליציסטיות ( גם הילד הראשון שלי מ ivf ) מה הסיכויים שלי להיקלט? לא עדיף להחזיר יותר עוברים אם כבר זורקים אותם? ושאלה אחרונה - האם לכאבי בטן אחרי החזרה יש משמעות חיובית / שלילית על אחוזי ההצלחה של הטיפול?
הסיכויים שלך להיקלט תלויים בעיקר בגילך, שאינו ידוע לי. עדיף להחזיר יותר עוברים מבחינת הסיכוי להריון, אבל אז יש סיכון מוגבר להיריון מרובה עוברים. אין קשר ישיר בין כאבי בטן אחרי החזרה ואחוזי ההצלחה של הטיפול.