ביוץ בפרו' גבוה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהנחה שהמחזור מגיע תמיד 14 יום מביוץ אז החודש אם כך אני מבינה שהביוץ היה כאשר הפרוגסטרשלום, ון היה לפחות 9.1 או יותר על בסיס טיבעי וללא תרופות/ תוספים למיניהם ונראה זקיק בגודל 20 ממ השאלות שלי: 1. האם זקיק כזה הינו תקין למרות שבייץ בפרוג' גבוה? 1. כיצד נראה זקיק שבייץ בא.ס הבנתי שהוא משתנה מיד עם חריגת הביצית (חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי) (האם הוא פחות "מתוח" בקצותיו....) אני שואלת זאת כדי לא לפספס ביוץ כמו שקרה לי החודש פעלתי לפי הפרוגסטרון בלבד אני יודעת שפיספסתי ביוץ לפיכך שהמחזור עדיין לא הגיע למרות שחלפו 18 יום מבדיקת הדם ולא בא זרע בקרבת הביצית במחזור זה תודה תודה