שחלות פוליציסטיות והחזרת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני אחרי גרידה, למעלה מחמישה שבועות טרם קיבלתי מחזור וטרם בייצתי (בדיקות דם נעשו) מתי עלי להתחיל לדאוג האם העובדה שיש לי שחלות פולציסטיות קשורה לסיפור? לפני הגרידה היה לי מחזור סדיר. האם הטיפולים ההורמונלים, והתמיכה אחרי החזרת עובר יכולה לשבש ככה את המערכת? כמו כן האם עלי לעשות דבר מה לפני החזרת עובר קפוא (בהקשר של השחלות הפולציסטיות), אנו מתכננים זאת על ביוץ טבעי...שיבוא במהרה בימינו. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אם לא תקבלי ווסת תוך שבוע שבועיים כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל. הוא גם יסביר לך את המעקב אחר הביוץ שנחוץ להחזרת עובר קפוא.
(מספר מקשר)