איכות עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופסור שלום, בת 31, בעלי בן 35. מוגדרים בלתי מוסברים ואני עם שחלות פוליציסטיות. עד כה עשיתי שתי שאיבות. בראשונה: נשאבו 5 ביציות הופרו 3. ביום השלישי: עובר אחד עם 8 תאים, 15 אחוז שברים ושני עוברים 4 תאים עם 10 אחוז שברים. בשנייה נשאבו 7 ביציות והתקבלה אותה כמות ואיכות עוברים. בכל פעם הוזרו שני עוברים ואין לי מוקפאים. 1. מה דעתך על איכות העוברים? 2. האם אתה חושב כי צריך לנסות פרוטוקול אחר? קצר או ארוך? שני הפרוטוקןלים היו קצרים, אחד בשילוב של דקא והשני צטרוטייד. יש לציין כי רמות האסטרדיול שלי מגיעות ל10000 לקראת שאיבה. תודה רבה, ענבל
לקריאה נוספת והעמקה