שאלה דחופה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מטופלת בגונאל F, היום יום שביעי (112.5U). אתמול באולטרסאונד זקיק 17(שחלה ימנית) ו-16(שחלה שמאלית) ו 3 זקיקים 12 מ"מ.בבדיקת דם אסטרדיול 2560, פרוגסטרון 1.5 ו- LH 2.6. לאחר יום שני להזרקה כאבי בטן תחתונה באזור השחלות ותחושת כבדות. היום אחר הצהריים הכאבים פסקו. מחר בערב אמורה להזריק אוביטרל וביום שישי בבוקר נקבעה ההזרעה. השאלה היא: 1. האם יתכן והיה ביוץ ללא הזרקת אוביטרל ולכן הכאבים פסקו? 2. אם לא, האם יש אפשרות שגם הזקיקים של 12 מ"מ יבשילו עד יום שישי? 3. ממה יכלו הכאבים לנבוע ולמה פסקו? תודה
1. יתכן אבל פחות סביר. 2. אפשרות יש, אבל לא סביר. 3. קשה לדעת מבלי לבדוק אותך.