קרשיות והפלות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב מתי מורים הרופאים על לקיחת קלקסן? אני סובלת מטרומבוטיצוזיס, במעקב כבר 13 שנה ואין צורך בלקיחת תרופות. אחרי הפלה, לא היה דופק בשבוע 8 וגרידה בבדיקות קרשיות פאקטור 8 הוא היחיד שהיה מחוץ לנורמה. מה השלב הבא בברור אני בת 39.5 בטיפולי הפריה והזמן לצערי דוחק כמה הפלות עלי לעבור (בתקווה שלא) לפני שעושים ברורים נוספים תודה
בד"כ נותנים קלקסאן כאשר יש הפרעה משמעותית במערכת הקרישה או שאצל האישה אירעו אירועים של היווצרות קרישי דם.
תודה על התשובה ישנן נשים לא מעטות אשר הורו להן לקחת קלקסן כאשר לא היה צורך חד משמעי ואכן זה עזר כמובן שאין לדעת בברור כי זה אכן הסיבה מדוע עושים זאת? האם זה סוג של פלצבו? תודה