פרוטוקול קצר ופרוטוקול ארוך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, האם ההתייחסות אל פרוטוקול טיפול קצר ואל פרוטוקול טיפול ארוך היא זהה? כלומר - אם סבב ראשון היה פרוטוקול טיפול קצר שהורכב ממנופור, צטרוטייד ודקפפטיל, האם ניתן להקיש מכך על טיפול בפרוטוקול ארוך בסבב הבא? האם הם ברי השוואה והקשה כלל? אציין כי הפרוטוקול הארוך מורכב מדקפפטיל יומי לאורך חודש ימים, מנופור ואוביטרל לביוץ? האם ההתייחסות לא אמורה להיות שונה מאחר שאופי הטיפול הוא אחר ומכך נגזר שמינוני המנופור אמורים להיות שונים מאלו שנתנו בפרוטוקול הקצר? מתנצלת על אורך ועומס השאלות ותודה, נועה
לקריאה נוספת והעמקה