שתי שאלות המשך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1. כתבת לי "יש טענות סותרות ביחס ליתרון וחסרון שבנטילת גלולות לפני מחזור טיפול, אך בהחלט מקובל להמליץ על נטילת גלולות כאשר ישנן ציסטות". יכול לפרט איזה חיסרון אפשרי? 2. כתבת לי שדקא הוא סוג דיכוי שונה מצטרוטייד. האם אתה יכול להסביר? עד היום עשיתי רק פרוטוקולים עם צטרוטייד, ועכשיו אני אמורה להתחיל פרוטוקול קצר עם דקא מיום 2. אני פוחדת שאולי דקא יגרום לי לדיכוי עמוק מדי ולא יהיו ביציות או משהו כזה. (אני בת 41 ובפרוטוקולים הקצרים עד כה היו 4-8 ביציות וכמעט 75% הפריות ברוב הפעמים). האם החשש מיותר?
1. יש מי שטוען שלפעילות האנדרוגנית של הפרוגסטין בגלולות תיתכן השפעה שלילית על איכות הביציות. 2. כל שינוי בפרוטוקול יכול להוביל לתגובה שונה. על ההבדל בין התרופות תוכלי לקרוא בפרוט במדור "תרופות פריון" באתר www.baby4u.co.il