הישתרשות של עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוק' איך אני יכולה לשפר תסיכויים שהעוברים הטובים והסימטריים והמושלמים שלי ישתרשו? * זריקת תמיכה? פרגניל? * שוב פיפל?? ערוגות?? ערוגות לא עשיתי. *סטרואידים?? מרגישה שהזמן עובר לי לחינם כי הבעיה זה הישתרשות. אני בת 32 ולבן זוגי יש זרע טוב. מה אתם מציעים לנו??? נימאס כבר מהטיפולים המייסרים ומזה שאנחנו לא מצליחים ביגלל הישתרשות. תודה למי שעונה.
הנתונים מורים שלמי שיש עוברים תקינים תשיג היריון במעל 90% מהמקרים תוך כשישה טיפולים. מאחר וההשרשה קשורה בעיקר לאיכות הגנטית של העוברים ברור שהתפקיד של תמיכה ופגיעה ברירית לא גדול. כדאי להתיעץ עם הרופא על אפשרויות נוספות כמו החזרת בלסטוציסטים, שיכולים לסייע בבחירת העוברים התקינים ביותר.