2 שאלות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, 1. האם נהוג לציין (בכתב יד או בהדפסה) בתיק הרפואי שבמרפאת הפוריות את ערך ה- AMH, כפי שנהוג לציין את ערכי ה- LH, ה- FSH ונוספים? 2. אם הזרקתי 2-4 אמפולות (לפחות) של גונדוטרופין (מנופור) יותר משרשם הרופא המטפל, האם יש לכך משמעות/השפעה ובמידה שכן - מהי? תודה רבה, יעל
1. אם היא בוצעה, התוצאה תצוין בתיק. 2. לעתים זה יכול לגרום לגירוי חזק יותר של השחלות.
ברשותך שאלה נוספת - אם מלכתחילה מינוני הגונדוטרופין שנתנו לי היו מופרזים, מהן ההשלכות של הזרקת 2-4 אמפולות יותר משרשם הרופא (למשל - 5 במקום 4 במשך יומיים ו- 4 במקום 3 במשך יומיים)??? מודה לך מאוד, יעל