איכות זרע
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני יומיים עשיתי הזרעה. אמרו לי לבוא שעה עד שעה וחצי אחרי שבעלי נתן את דגימת הזרע שלו. באתי כמו שאמרו לי ואז חיכיתי המון זמן בתור. כל הזמן שאלתי מה קורה ואמרו לי שההשבחה הסתיימה ושתכף יקראו לי. בסוף קראו לי וזה היה שעתיים בדיוק אחרי שהוא נתן זרע ולפחות חצי שעה אחרי שתהליך ההשבחה הסתיים, מה שאומר שהדגימת זרע סתם חיכתה בחוץ בערך חצי שעה. האם זה פוגע באיכות הזרע? כמה זמן זה יותר מידי זמן? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לאחר ההשבחה הזרע יכול להמתין עד יממה בלי פגיעה קשה באיכותו. כמובן שלא מומלץ להמתין זמן רב.
(מספר מקשר)