דקא 3.75
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ,אני בת 38 נמצאת בטיפולי ivf עקב רזרבה שחלתית נמוכה, הרופא החליט לעשות לי פרוטוקול ארוך ונתן לי דקא 3.75. ב15/3 כאשר ב16/3 קיבלתי מחזור,הטיפול הופסק בגלל חוסר תגובה להורמונים שקיבלתי מתי אקבל מחזור? בשבוע האחרון יש לי את כל הספטומים לקבלת מחזור אבל הוא לא מגיע? האם חשוב שאקבל לבד ולא באמצעות כדורים כדי שאוכל להתחיל פרוטוקול חדש? זאת אומרת להתנקות מהדקא? תודה וסליחה על אורך ההודעה...
לקריאה נוספת והעמקה
אם הרירית לא התעבתה הווסת עלולה להתאחר עד שלושה חודשים לאחר זריקת דקא 3.75. בהתאם, לא כדאי להמתין לווסת לפני קבלת תוכנית חדשה.
(מספר מקשר)