האם יש IVF ללא הורמונים למי שמסוכן?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בת 30 לאחר 4 הפלות. יש לי אנדומטריוזיס וחשד לאיזור מרוחק - סרעפת... ההריונות הכושלים היו ללא טיפול ועד היום רופאים אמרו - זה בגלל האנדומטריוזיס עד שגילו לי קרישיות יתר-הטרוזיגוט והומלץ לי שפעם הבאה (אם תהיה לאחר כל הרשלנות שהיתה) לקחת קלקסן.... מאחר ויש לי כאבים כל חודש בביוץ בכתף וחזה שהיה בזמן התקפים באגן (נגעים שהוצאו בניתוח) ולמרות הכל נכנתי 4 פעמים להריון.. הזמן שעובר מלחיץ גם בגלל האנדומטריוזיס ההריון האחרון היה לפני 5 חודשים ונפל ממש בהתחלה - כימי... אין לי ילדים ואשמח לעצה מה סדר עדיפות שכדאי לעשות... לוקרין לא אקח אבל מבחינה טכנית וכלכלית אני מוכנה לנסות בצורה טבעית כמה שיידרש.. גם טיפול לאנדו לא לקחתי ובינתיים הכל נשאר קבוע אצלי... האם יש אפשרות לטיפול טבעי? תודה לתשומת לבכם! מיקי.