תרומת ביצית מאותה תורמת פעם שנייה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ' זיידמן הייתי מטופלת שלך, ילדתי לפני כמעט שנה תאומות -מההמות- מתרומת ביצית וזרע. הייתי במסלול אסותא-קייב עם החזרה בארץ. אין לי מוקפאים מטיפול זה ואני רוצה עוד ילדים מאותה תורמת ותורם. האם זה אפשרי לאתר את אותה תורמת? זה מאד מאד חשוב לנו (היינו במסלול שקלריסה הייתה אחראית) אודה מאד לתשובתך
לקריאה נוספת והעמקה
לעתים התורמת מוכנה לתרום שוב, אבל בד"כ אלו בחורות צעירות שכבר נמצאות במקום אחר, פיזית ורגשית, אחרי שנה שנתיים. אפשר כמובן לבדוק את המקרה הספציפי שלך ואלי יתמזל מזלך, אבל הסיכוי לא גדול.
(מספר מקשר)