בבקשה תעזרו לי דחוף!
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! יספר היסטוריה מאוד קצרה: אני בת 26 ללא ילדים, עם הפלה (גרידה) מאחורי בגיל 17. בעלי בן 48 (עם 4 ילדים שהקטן בין 7). לאחר שניסינו עם בעלי להיכנס להריון כבר 9 חודשים, נשלחתי בפגישה הראשונה במכון פוריות לבדיקת דם הבאה לבדיקת ביוץ ואלא התוצאות: Estradiol - 277 Progesteron 18.8 בדיקת מעקב זקיקים שלי שקדמה לבדיקה זו לא הייתה מוצלחת. ביום ה - 17 הזקיקים עדיין היו רק 10 מ"מ בשחלה ימנית. עובי רירית 10. לאחר מכן נשלחתי למכון פוריות על ידי רופא נשים שלי. בדיקת דם המדוברת נעשתה ביום ה - 27 מתחילת המחזור. (המחזור התחיל ב - 16/3 והבדיקה נעשתה ב - 11/4). הפרש בין מחזורים אצלי הוא 35 יום, לכן הבדיקה נעשתה מתי שהיא נעשתה כדי לבדוק האם היה ביוץ. אני מבקשת מאוד לעזור לי בהמלצות ובהבנת בדיקות דם אלא. תודה רבה מראש,
כיצד זה יכול להיות אם עוד 6 ימים בערך אני אמורה לקבל מחזור? והאם הבדיקות האלה תקינות? היום עשיתי בדיקת הריון והיא מראה שלילי לגמרי.... :((((
תודה רבה על תגובתך! שאלה: האם התוצאות בסדר? כי לא יודעת מה זה נורמלי בנדון... והאם זה עדיין תקף לקיים יחסי מין היום (יומיים אחרי בדיקת גם זו)?