היפותאירודיזם ופריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני בת 27 עם עודף משקל בגלל תת פעילות של בלוטת התריס. לקחתי גלולות כבר 8 שנים עד לפני חודש שהמחזור שהופיע לי עם הגלולות כל חודש בשנה האחרונה (בה גילו לי את תת הפעילות) פחת ופחת עד שלפני כחודשיים פשוט לא קיבלתי. עשיתי בדיקת הריון ביתית שיצאה שלילית והתחלתי לקחת את ההורמון של הבלוטה לפני כשבועיים רק (עד אז טופתי באמצעות יוד שהוריד לי את ערכי הtsh מ17 ל11 ואז התחלתי עם ההורמון). מאז כבר חודש וחצי שלא קיבלתי מחזור. מה עליי לעשות? והאם זה אומר שלא יהיה לי מחזור יותר ושאני כבר לא פורייה?? תודה :)
לקריאה נוספת והעמקה