דחוף בבקשה- אפשר לחזור אלי היום עם תשובה?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בתאריך 15.3.2013 עברתי הפרייה שלישית - הרופא שלי אמר לי לקחת 2 אנדומטרין ביום וב-20.3. להזריק חצי אוביטרל. היום ה-2 לאפריל עדין לא קיבלתי מחזור ויש לי כאבי בטן חזקים כמו מחזור ולפעמיים דקירות שנמשכים כבר שבוע וחצי. אתמול מכיוון שזה היה חג עשיתי בדיקת הריון ביתית זה היה 12 יום לאחר האוביטרל והתשובה הייתה חיובית. השאלה שלי האם זה שאריות של האוביטרל? האם הייתי צריכה לעשות את הבידקה ביום ה-14? ועוד דבר האם להמשיך לקחת את הנרות? כי היו ימים שלקחתי רק נר אחד בגלל הכאבים בבטן. מחר אני אמורה לעשות בדיקת דם.
לקריאה נוספת והעמקה