האם זה נכון?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' שלום, שוקלת מסלול תרומת ביצית בפדיוס. 1. האם אני צריכה להתנהל מול במיילים, או שאתה דואג להכל ואני לטיסות ולבית מלון? 2. כמה זמן צריך לשהות בפדיוס? 3. האם יש תורמות מיוון? ואיך אוכל להיות בטוחה שאקבל תורמת כזאת? 4. האם התורמות מיוון הן צועניות? אם לא במה הן עוסקות בכללי? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
1. מה שנוח לך. 2. כ- 12 שעות, מהבקר עד הטיסה חזרה בערב. 3. יש. את צריכה לבקש. מידעים אותך מראש ביחס לפרטי התורמת ואת מאשרת אותה לפחות חודש מראש. 4. לא ידעתי שיש צועניות ביוון. יש להן מגוון מקצועות, ופרט זה כאמור ימסר לך הרבה זמן מראש.
(מספר מקשר)