תוצאות בדיקת זרע
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אנו מנסים כשמונה חודשים להיכנס להריון. המחזורים שלי סדירים ואני מזהה את הביוץ. כמו כן, בדיקות הורמונליות תקינות. בבדיקת הזרע התקבלו התוצאות הבאות: צמיגות : תקין PH 7.6 אגלוטינציה אין. נפח: 4.0 ריכוז: 40 מיליון תנועה: 50% דרגת התנועה 2+3+ סה"כ תאי זרע: 160 מיליון תאי דם לבנים :+ מורפולוגיה: (על פי WHO>=4%) זרעים תקינים : 3% לא תקינים: ראש: 33 MIDPIECE:51 זנב:13 תאים צעירים : האם כדאי להתחיל בטיפולי הזרעה והשבחה? במידה וכן, על בסיס ביוץ טבעי או על בסיס הורמונים? תודה רבה.
כדאי להתחיל בטיפולי הזרעה. על בסיס ביוץ טבעי (אם את צעירה) או על בסיס הורמונים בהתאם לגילך שלא ידוע לי.