האם יכול להיות מחזור רק עם הפרשה חומה?(ללא דם אדום
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, קיבלתי מחזור ב28.2.13 וכשעשיתי בדיקת דם + מעקב זקיקים בתאריך7.3.13 נראה שהיה כבר ביוץ (כנראה ביוץ מוקדם) והרירית שנמדדה היתה 3.5 ס"מ בלבד. וכמו"כ נראה ממצא בקוטר 17 מ"מ שע"פ הטכנאית הינו גופיף צהוב פחות משבעיים אחרי הבדיקה(ב-15.3.13) התחילו הפרשות חומות בהירות וכהות מעטות שהסתיימו לגמרי היום 19.3.13 שאלותיי: 1. האם יכול להיות שיהיה מחזור רק עם הפרשות חומות במקרה זה שלי (אולי בגלל שהרירית היתה דקה בביוץ)? 2. האם יכול להיות שההפרשות הללו הן הקדמה למחזור שיגיע? 3. אם ההפרשות החומות הן במקום המחזור, מה זה אומר?
לקריאה נוספת והעמקה