מעקב זקיקים: הד קו אמצע
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, זה הסבב השני שלי של מעקב זקיקים. הפעם ראיתי שיש פרמטר חדש שלא הופיע בקודם: "הד קו אמצע: כן". 1. מה המשמעות של פרמטר זה? 2. אני בת 38, עם ילד, כניסה להריון באופן טבעי לפני שנה וחצי. מעקב זקיקים ביום ה-12 למחזור, עובי רירית 7.4 מ"מ, רירית סדירה, נוזל דוגלס: מעט נוזל, זקיק בגודל 19.5 מ"מ בשחלה ימנית. האם זה אומר שהיה ביוץ/במהלך הביוץ? (הטכנאית ציינה שכנראה היום ולהגיע מחר למעקב). 3. האם חובה לערוך בדיקות דם כדי לחזות את הביוץ? הרופא שלי (רופא נשים ולא פוריות) ציין שהוא לא נוהג לערוך בדיקות דם ומסתמך רק על מעקב הזקיקים (בהנחה של מחזור טבעי ללא תרופות/ הורמונים). תודה רבה.
1. זהו מדד שמתאר את רירית הרחם. 2. בדיקת דם לפרוגסטרון תאשר שהיה ביוץ. 3. בד"כ מדידת הזקיקים נותנת תמונה טובה למדי ביחס למועד ביוץ.