מינונים וכמות זקיקים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, החודש לקחתי גונל F + הזרעה פעם ראשונה. סה"כ 8 ימים: 4 במינון 75, ו-4 במינון 112.5 בהזרעה היה זקיק אחד בגודל 24 + קטנים: 12, 10, 10, 8.... העלאת המינון ל 112.5 לא גרמה ליותר זקיקים לגדול, אלא רק נוצרו יותר קטנים. 1. האם זה היה מיותר בשבילי ההרמונים האלה במינונים כאלה? כי תכלס זקיק אחד בייץ....אז זה כאילו לא לקחתי הורמונים בכלל? אנחנו מהלא מוסברים ואני כן מבייצת רגיל. 2. האם כדאי החודש להעלות מינון כדי שיהיו יותר זקיקים או פשוט לעשות הזרעה בלי גונל? תודה!
1. יתכן והרופא המטפל יבחר לעלות את המינון עוד, בניסון להשיג יותר זקיקים. 2. בד"כ מנסים מינון גבוה יותר.