מה זה יכול להיות? הריון?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בעלי ואני מנסים להיכנס להריון כשנה (אני בת 25 והוא 26). ווסת אחרונה הייתה ב 1/2 שבמהלך חודש זה ביצעתי בדיקות דם לפוריות ומעקב זקיקים. הרופא אמר שכנראה יש בעיה בביוץ וכאשר אקבל ווסת אגיע אליו עד 4 ימים מתחילת הווסת על מנת להתחיל טיפול בכדורים. הבעיה היא שמאז ועד היום עדיין לא קיבלתי ווסת! בדרך כלל המחזור סדיר! בין 28-31 ימים. ביצעתי בדיקת הריון ב 7/3 שיצאה שלילית. מה לעשות? מה זה יכול להיות? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
את יכולה לעשות בדיקת דם חוזרת להיריון ובאותה הזדמנות לבדוק גם רמות בדם של פרוגסטרון ואסטרוגן, כך שהרופא המטפל יוכל להעריך האם בייצת.
(מספר מקשר)