שחלות פוליציסטיות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בת 25.5,בעקבות נסיון להרות וקבלת מחזור כל 2.5 בערך, עברתי מעקבי זקיקים שהראו שאני עם PCO.למרות שבדיקות הדם היו תקינות. רציתי לשאול מספר דברים: 1. האם יכול להיות ששחלות פוליצסיטיות זה דבר שבא והולך? כי לא היו תקופות שהיו לי מחזור סדיר. 2. האם ניתן לרפא את זה? 3. האם כדורים הם הפתרון (הראשוני) היחיד להשראת ביוץ? האם יש אולי דרך טבעית? אני מאוד חוששת מסיכונים לעובר..
לקריאה נוספת והעמקה
1. כן, למשל אצל נשים שנוטלות גלולות או עם העליה בגיל נעלם המבנה הפוליציסטי של השחלות. 2. זו לא מחלה, אלא מבנה מולד. 3. אפשר על ידי ירידה במשקל או נטילת תרופות כמו גלוקופאג'.
(מספר מקשר)