ערך FSH בתחום העליון של הנורמה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בגיל 30 ביצעתי פרופיל הורמונלי ביום 3 למחזור והתקבל ערך FSH של 8.9. (פרופיל תקין לדברי הרופא). אחרי חודשיים הריתי ספונטנית (הריון רביעי) וילדתי ב"ה בת מתוקה. היום, שנתיים אחרי (בת 32) אני מנסה להרות שוב מזה 7 חודשים. האם העובדה שערך ה-FSH היה קרוב לגבול העליון לפני כשנתיים מצריכה בדיקה חוזרת? האם אני ב"קבוצת סיכון" כלשהי מבחינת פוריות? (מחזור סדיר, ביוץ תקין לפי מעקב זקיקים) האם העובדה שאני מבייצת ביום המחזור ה-11 גרמה לערך גבוה כזה ובמקרה שלי יש לבצע את הבדיקה ביום 2? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה