דימום בין וסתי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 30 בטיפולי IVF+PGD . בשלושה הסבבים האחרונים אני סובלת מדימום בין וסתי (לאחר הטיפול אני מקבלת וסת ואחרי כ-14-15 יום מתחיל שוב דימום והדימום נמשך עד הוסת עצמה ) . גם בעבר לפני הטיפולים כאשר ניסיתי להיכנס להריון ספונטני הייתי סובלת מדימומים בין וסתיים . בזמנו נאמר לי שכנראה שחסר לי פרוגסטרון אבל אם אני מתחילה לדמם לפני הביוץ (הייתי במעקב ביוץ אז אני יודעת בדיוק מתי הביוץ) לא ברור לי מה הקשר לפרוגסטרון . עשיתי היסטרוסקופיה וצילום רחם לפני כשנה וחצי ושניהם יצאו תקינים . עדיין משהו מרגיש לי לא בסדר , משהו בטוח מתפספס פה , לא נראה לי שזה הגיוני שאני אדממם כל הזמן ככה סתם בלי סיבה . אני כבר ממש מיואשת ... אשמח לכל עצה . בתודה מראש , טל