התקן תוך רחמי ודלקת באגן
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' זיידמן, אני כשבוע אחרי התקנת התקן נחושת, שבוע ראשון דימומים כמו וסת. אח"כ דימומים חלשים מאוד. יש לי תחושת אי נוחות וכאבים עמומים בצד שמאל ובצד ימין בבטן התחתונה וצריבות בנרתיק אך אין חום והפרשות בעלות ריח רע. האם יכול להיות במצב כזה דלקת באגן ללא תסמינים שיכול לגרום לבעיות פוריות? האם זיהום מהנרתיק יכול לטפס לרחם דרך החוט של ההתקן? קבעתי תור לרופא רק בעוד יומיים. האם זה מאוחר מידי? האם הוא בכלל יכול לאבחן דלקת באגן ע"י אולטרה סאונד? אני ממש חוששת לסיבוכים.
יכול להיות במצב כזה דלקת באגן ללא תסמינים שיכול לגרום לבעיות פוריות אבל זה נדיר מאד מאד. זיהום מהנרתיק יכול לטפס לרחם דרך החוט של ההתקן, אבל זה נדיר מאד. הוא לא יכול בד"כ לאבחן דלקת באגן ע"י אולטרה סאונד, אלא על בסיס הבדיקה הקלינית וסימנים כמו חום גבוה והפרשה מוגלתית.