תרומת ביצית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' זיידמן, רציתי לשאול על מסלול פדיוס בקפריסין: מטופלת שלך שחושבת על כיוון תרומת ביצית. 1. אם הטיפול נעשה על ידך, האם אפשרי שההחזרה תבוצע בארץ? 2. היות וזה תרומת זרע, מה מביאים לארץ? ביציות, או שצריך לשלוח את הזרע לשם ואחר"כ להביא לארץ עוברים? 3. מה עדיף מבחינת שיעור ההצלחה, לנסוע לקפריסין או לבצע את ההחזרה בארץ? 4. מה המראה של הנשים בפדיוס? אני ממוצא מזרחי האם זה די דומה? 5. כמה זמן לפני הטיפול אני צריכה להיות אתך בקשר? עד שבוחרים ומזמינים. 6. מה העלות? תודה
1. אין אפשרות כיום להביא עוברים מפדיוס לארץ. 2. ראי 1. 3. ראי 1. 4. רובן ממזרח אירופה, מראה רוסי. 5. מספר שבועות. 6. בטווח הנמוך של המחירים שמקובלים כיום.