IUI
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר זיידמן. אני אישה יחידנית בת 38 . עברתי 2 הזרעות שלא צלחו. אין לי בעיית פריון או כל בעיה אחרת ואני מטופלת על בסיס מחזור טבעי. לאחרונה, הרופא שאני מטפלת אצלו הפך למנהל מחלקה ואיננו זמין למטופלות כמו בעבר. שאלתי היא: האם בנסיבות אלה יש אפשרות לעבור לגניקולוג שתחום התמחותו איננו בהכרח פריון ? 2-האם בבדיקת ביוץ יש לתת חשיבות קודמת לרמת האסטרדיול ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
בד"כ רופא נשים שעוסק בפריון יהיה זמין יותר למעקב היומיומי שנחוץ בסוג זה של טיפולים. רמות האסטרדיול יכולות לעתים לסייע במעקב אחר מועד הביוץ.
(מספר מקשר)