מועד בדיקות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מתחילה הערב להזריק מנופור, יום 3 למחזור. האם זה אכן בסדר שאלך לבדיקה ראשונה רק ביום ראשון, שהוא יום 8 למחזור (אחרי 5 ימי זריקות)? בדרך כלל אני הולכת ביום 7 למחזור, רק שהפעם זה יוצא שבת. 1. האם אין חשש שאפספס כך את המועד שבו צריך להתחיל להזריק צטרוטייד? זאת הפעם הראשונה שאני מזריקה מנופור מתחילת המחזור, ולא גונאל קודם. 2. האם הזרקת מנופור מתחילת המחזור צפויה לייצר יותר זקיקים או לגרום להם לגדול מהר יותר? לעומת הזרקת גונאל קודם ורק בהמשך מעבר למנופור? מה ההבדל המקווה בתוצאה? תודה
1. אם את חוששת תעשי בדיקות ביום ששי. למרות שגם לי יום ראשון נראה סביר. 2. בהחלט יתכן.