שתי שאלות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1. בעקבות גדילה של זקיק/ציסטה ללא ביוץ, התחלתי לקחת גלולות ביום ה-20 למחזור, למשך שבועיים. אחרי שבוע אחד של גלולות עשיתי (על דעת עצמי) בדיקות דם. יצא שהאסטרוגן נמוך מ-100 והפרוגרסטרון נמוך מ-1. מצד אחד זה אומר שהגלולות עושות משהו, כי שבוע קודם האסטרוגן שלי היה 1600. מצד שני, איך ייתכן שההורמונים בדם כל כך נמוכים אם הגלולות הן בעצם אסטרוגן ופרוגרסטרון? מה קורה כאן? מה אמורים להיות ערכי ההורמונים בדם כאשר לוקחים גלולות (גינרה)? 2. מה ההבדל בין תחילת סטימולציה (פרוטוקול קצר) עם גונאל ואחרי כמה ימים מעבר למנופור, לבין הזרקת מנופור כבר מתחילת המחזור? לפי מה מחליטים מה עדיף? תודה רבה רבה
1. הגלולות החדשות הם אכן במינון הורמונלי נמוך מאד. 2. לפי רמות ה- LH שהרופא מעונין בהן.