דימום יומיים אחרי החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בת 26 ,בריאה, תסמונת שחלות פוליציסטיות עברתי שאיבה ולאחר שלושה ימים הוחזר עובר אחד לאחר השאיבה קיבלתי תמיכה של אנדומטרין 3 פעמים ביום יומיים אחרי ההחזרה של העובר החל דימום כמו תחילת וסת ,החליפו לי תמיכה לזריקות גסטון פעם ביום הדימום נחלש ונעלם לאחר 4 ימים כעת אני ללא הפרשות כלל, השאלה שלי למה זה קורה? ממה נובע הדימום כי לא נראה לי שזה כתוצאה מפציעה הרי לא היו דימומים קודם לכן(גם כשעשיתי הזרעות זה מעולם לא קרה לי) ? מה זה אומר? האם הטיפול אבוד?
לקריאה נוספת והעמקה