דקהפפטיל לפני שאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אתמול עברתי שאיבה יום ג'.ביום א' עקב E2 גבוה מאוד 17,840 הוחלט לתת לי דקהפפטיל 0.1 פעמיים למניעת גירוי יתר.מקריאה באינטרנט הבנתי שלאחר דקהפפטיל ,לאחר ההחזרה צריך תמיכה לוטאלית רצינית. שאלתי למה הכוונה? אני אקבל לאחר ההחזרה פרוגסטורון אוטרוגסטן 200 בוקר וערב.האם יש להוסיף עוד תמיכה אסטרוגנית? לאחר השאיבה קיבלתי רבע מזרק אוביטרל. כמו כן עוד שאלה:ללא כאבים.האם עוד צפויה תחושות של גירוי יתר או שזה מאחוריי? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
האוביטרל שהזרקת נועד להגברת התמיכה הלוטאלית אך עלול גם לגרום תופעות לוואי של גירוי שחלתי.
(מספר מקשר)