יעוץ לאחר החזרת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רציתי להתייעץ אני בת 24 ויש לי ילדה בת 2.5 מהריון ספונטני והתברר לאחר שנה שלבעלי יש בעיית זרע עברנו ivf . אני כבר 9 ימים לאחר החזרת 2 עוברים של 4 תאים יומיים אחרי ההחזרה גילינו שיש לי גירוי יתר שחלתי וראינו ציסטות אבל הגדירו את זה כגירוי קל. אני מרגישה כאבי בטן תחתונה גב חזה וראש ממש כמו לפני וסת האם המצב הזה של הגירוי בשחלות משפיע על הצלחת הטיפול? והאם הסימנים שאני מרגישה עכשיו הם מהקרינון? או שזה מראה על כישלון ? תודה
גירוי טוב של השחלות משפיע לטובה על הצלחת הטיפול. הסימנים שאת מרגישה עכשיו הם לא מהקרינון שנועד דווקא להרגיע אותם. אם יש היריון הסימנים יחמירו לא יעלמו מהר.