הורמונים וציסטות

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

06/01/2013 | 23:17 | מאת: נגה

שלום דוקטור. האם במידה ולא שותים מספיק מים ברגע שמזריקים הורמונים אז זה יכול לגרום לציסטות בשחלות? כמה מים צריך לשתות? תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

אין קשר בין שתיה להיווצרות הציסטות בשחלות. אבל, כאשר השחלות מגורות, ונצרו בהן זקיקים מרובים ובהמשך ציסטות מרובות, חשוב לשתות הרבה מאחר ובמצב זה יש אובדן של נוזלים לחלל הבטן ויש סכנה של עליה בצמיגות הדם אם לא שותים מספיק. בד"כ ממליצים לשתות כשני ליטר ביום במצב זה.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית