שימוש בעזרים לפני הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עוברת הזרעות. הרופא הציע לי להשתמש בעזרים כמו ויברטור כחמש דקות לפני ההזרעה מפני שזה עוזר להרפות את הגוף, נותן למח להכנס למצב הפריה וגם עוזר להכנסה יותר חלקה של הצינור. לא מצאתי על כך ספרות מצד שני הוא אמר שזה רעיון שהשתמשו בו כבר וגם אם לא יועיל לא יזיק. רציתי לשאול האם השיטה מוכר והאם באמת אין סיכון (למשל רעידות וכווצים שיקשו על ההזרעה).
בהנחה שלא מדובר בהזרעה ביתית, לי זה נשמע מופרך במקרה הטוב, ועל גבול ההטרדה במקרה הפחות טוב. למי יש ראש ועצבים לאונן - עם או בלי ויברטור - בקליניקה רפואית על כסא הטיפולים? איפה בדיוק יהיה הרופא בזמן זה? המלצתי - תחליפי רופא. ובכל מקרה - ב ה צ ל ח ה!
את האמת נגה, אני קצת מזועזעת. זה בהחלט נשמע כמו הטרדה. רק מהגועל הייתי עוזבת את הרופא הזה. בושה. ו.. בהצלחה!