אסטורגן נמוכ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 32 פרוטוקול ארוך שהתארך כי רק היום קיבלתי וסת ממשית לאחר שבועיים דקפפטיל ורק היום הושג האפקט של הדיכוי ואתחיל הורמונים. עם זה היה לי כבר שבועים מאחרי הביוץ הפרשות דמיות יום יום בא והולך לפעמים כן לעיתים לא והרופא אמר שזה אולי בגלל אסטרוגן נמוך. מה זה אומר אסטרוגן נמוך?מה הכוונה?והאם לאחר החזרה נותנים משהו על מנת שזה לא יפריע להיקלטות של העוברים?או שזה לא מפריע? אנא עדכנו אותי בבקשה כי לא רוצה שמשהו יכשיל את זה.. לפני שנתיים היה לי IVF מוצלח שנקלט בראשון ותודה לאל ילדתי ילד בריא. תודה
כאשר את בדיכוי תחת טיפול עם דקפפטיל רמות האסטרדיול נמוכות, הרירית לא צומחת עדיין ויש הכתמות דמיות.